top of page

Rekrytointiviestintä

Rekrytointiviestintä

Rekrytointiviestinnällä tarkoitetaan kaikkea sitä viestintää, jota yritys käyttää uusien työntekijöiden houkuttelemiseen ja rekrytointiin.

 

Rekrytointiviestinnän tavoitteena on luoda positiivinen mielikuva yrityksestä työnantajana ja houkutella parhaat tekijät hakemaan avoimia työpaikkoja.

Rekrytointiviestinnässä on tärkeää huomioida kohdeyleisö. Viestin on oltava kohdennettu niille ihmisille, jotka ovat todennäköisemmin kiinnostuneita avoimista työpaikoista. Viestin on myös oltava selkeää, ymmärrettävää ja positiivista.

Rekrytointiviestintä on tärkeä osa yritysten menestystä. Hyvä rekrytointiviestintä voi auttaa yrityksiä löytämään parhaat tekijät ja luomaan positiivisen mielikuvan yrityksestä työnantajana.

Hyvä rekrytointiviestintä voi auttaa yrityksiä löytämään parhaat tekijät ja luomaan positiivisen mielikuvan yrityksestä työnantajana.

01

AUDITOINTI

NYKYTILAn

Auditointi pitää sisällään tapaamisen ja ESG / CSRD tilannekartoituksen.

Tapaamisesta jää dokumentaatio ja etenemisehdotus.

02

SUUNNITELMA

STRATEGIA

 

Nykytilan analysointi ja tavoitteiden asetanta, strateginen suunnittelu ja aikataulutus tarvittaville toimenpiteille.t

 

03

TOTEUTUS

KUMPPANUUS

 

Autamme etsimään oikeat kumppanit raportointiin ja tuemme koko proesessin ajan.

 
turkoosi.png
bottom of page